sreda, 29. januar 2014

Knjige, ki bi jih rada imela na knjižni polici

Vem, da sem že zdavnaj napisala, da ne bom več zbirala idej za branje, ampak seveda ni ostalo pri tem. Seznam knjig, ki bi jih rada prebrala, se tako še vedno hitro daljša. Ampak danes ne bom govorila o tem, katere knjige bi rada prebrala (no, posredno vseeno), ampak o tistih, ki bi jih rada imela na knjižni polici in jih postavila zraven najboljših, ki so že tam. En tak seznam sem pred časom že objavila in od takrat mi je večino tistih knjig uspelo nabaviti. Danes pa je na vrsti še en "hočem imeti" seznam. 

Carlos Ruiz Zafon: Ujetnik nebes

Ker bi rada Senci vetra in Igri angela pridružila še njegovo tretjo. Ne dvomim, da bo tudi ta dobra. Razmišljam pa, da bi, preden jo prebrala, še enkrat prebrala prvi dve. Ali pa vsaj Senco vetra. Ker je fenomenalna.


Khaled Hosseini: Tek za zmajem, Tisoč veličastnih sonc, In v gorah odzvanja

Prvo sem že brala in mi je bila fenomenalna, dovolj fenomenalna, da bi jo rada dodala na knjižno polico. Tudi za drugi dve sem prebrala ogromno pohval in bi ju rada postavila zraven. Pa tudi zato, ker imam rada zbirke knjig enega avtorja.



John Green: Krive so zvezde

Že nekaj časa nisem dobila toliko priporočil za knjigo, kot sem jih dobila za tole (pred tem za Stoletnika, pred tem se pa niti ne spomnim več), nisem dobila že dolgo. In zdi se mi, da gre za tako knjigo, ki si je ne bi sposodila, ampak jo kar kupila.


Markus Zusak: Kradljivka knjig

Ena boljših knjig, kar sem jih kadarkoli prebrala in bi si zaslužila ne samo mesto na knjižni polici, ampak kar svojo mini knjižno poličko. Definitivno jo želim še kdaj prebrati. Večkrat. Da je pa poleg vsebine krasna še naslovnica (na to dam kar precej), je pa sploh še dodaten plus.


Katere knjige si pa vi želite na svoji knjižni polici? 

Ni komentarjev:

Objavite komentar