četrtek, 15. november 2012

Konec zbiranja idej za branje

Tamle na levi pri opisu je ena od besed tudi knjigožerka. Jap, that's me. Na avtobusu na poti v službo vedno berem. Tudi na poti domov, če se ne peljem z možem. Zadnje čase resda večinoma berem samo na avtobusu, ampak še vedno preberem veliko. Tako se seznam prebranih knjig pridno daljša. Seznam knjig, ki bi jih rada prebrala, pa še bolj pridno. Ker na vsako knjigo, ki jo preberem, najdem vsaj pet takih, ki so must read. Tako se je v zadnjem tednu moj seznam podaljšal še za 31 knjig (ja, preštela sem). In se bo daljšal še naprej, ker imam na mailu shranjena še dva linka do forumov z idejami za branje ... Zdaj resno razmišljam, da bi ta dva linka enostavno pobrisala, ker že če hočem prebrati samo teh "najnovejših" 31, mi bo to vzelo ogromno časa, če pa temu dodam še vsaj tri liste A4, z obeh strani popisane z idejami, ki jih imam doma, pa res lahko samo še neham hodit v službo, jest in spat, poleg tega se moram pa odpovedat še socialnemu in zakonskemu življenju. Poleg tega ne bi bilo pametno, če bi se za naslednjih xy mesecev/let vrgla v branje knjig s tega seznama, ker bi bilo pametno prej prebrati še kaj za faks, da končno naredim še tisti zadnji izpit, ki me čaka že vsaj dve leti predolgo (enako me je čakal predzadnji izpit in me tako čaka tudi diploma), in diplomirati. In potem smo spet tam, ko človek začne preveč razmišljati. Ampak danes mi res ni do preveč razmišljanja, ker sem slabo voljo pustila za sabo nekje sredi dopoldneva in se danes res ne bi več družila z njo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar