četrtek, 30. januar 2014

Rada imam ajdole, vojse in druge pevske šove

Med drugim tudi zato, ker sem na tak način spoznala že veliko dobrih komadov (ki bi jih morda drugače pač spoznala prek kakšnega drugega kanala, ampak tega seveda ne morem vedeti), včasih pa se zgodi tudi, da me spomnijo na kakšen dober komad, ki mi je že malo ušel iz glave. Tako sem danes po dolgem času spet poslušala spodnji komad. Pa ne samo enkrat. Prej bi rekla vsaj desetkrat. (To zelo rada počnem, ko (ponovno) odkrijem komad - poslušam ga milijonkrat zapored, dokler si nekako ne dopovem, da zdaj pa že res pretiravam.)


Na tejle povezavi pa si lahko (če vas seveda zanima) preberete, kako avdicije v resnici potekajo. Ne morem reči, da sem presenečena. Konec koncev gre še vedno za šov. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar