ponedeljek, 13. januar 2014

Slane pregrehe

Če bi tale zapis pisala na začetku faksa, bi bil njegov naslov Sladke pregrehe. Tisti sošolci, s katerimi smo takrat veliko previseli skupaj, bi vam znali povedati marsikaj o tem, kako sem v (takrat še) Podnevi in zvečer v prvem letniku pojedla vsaj kilo sladkorja. Ne naenkrat, da se razumemo. Ob vsaki kavi par žličk. Sicer mi še danes ni jasno, zakaj za vraga smo na kavo hodili ravno tja, ker ni bila dobra. Samo par deset metrov naprej so imeli veliko boljšo kavo in tudi tam so nam pustili tarokirat. Pa še bolj zabavno je bilo, ker sta tam delala enojajčna dvojčka in dolgo sploh nismo vedeli, da sta dva. Ampak dobro, to je že druga tema.

Slane pregrehe. Če pred mene postaviš vrečo smokijev, jih bom pojedla. Vse. Če postaviš pred mene dve vreči, bom najbrž prav tako pojedla vse. Ko enkrat začnem, se ne morem ustaviti, dokler jih ne zmanjka. Pa tako ni samo s smokiji, ampak nekaj sem morala vzeti za primer. In potem se čudim, da so mi bile vse hlače premajhne. 

Tako zadnje čase uporabljam metodo nekupi. Ker če ni v omari, pač ne morem jest. Pač samo deset minut bentim, zakaj nič nimava, potem pa na vse skupaj pozabim. Nekaj časa sem se trudila tudi z metodo skodelica, kar je pomenilo, da sem si v skodelico natresla smokije/bobi palčke/slane prigrizke pač in si rekla, da bom pojedla samo toliko. Pa ponavadi ni ravno uspelo, ker sem šla hitro v predal po repete. Nekupi pa pač vedno pali. 

2 komentarja:

  1. haha js sm ista! No zdaj ko je izziv ne, ampak če je nekaj doma bom prej ko slej odprla in ko bo enkrat odprto bo izginilo tako hitro, da se bom še sama spraševala, kdo mi je pojedel. :D In to s skodelico sem tudi js prakticirala in dosegla ravno takšen rezultat kot ti :D Se tudi jaz držim metode NEKUPI, še najbolj deluje ;) Sem bila tudi jaz sladkosneda včasih, pa mi zdaj veliko bolj slane stvari pašejo :) Kokice so na prvem mestu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Smokijev in čipsov in tega nimamo doma.. Jaz imam takšne težave pri čokoladi... Ampak je tudi jaz nekupujem Problem je ko ti jo ata, ampak potem je pač ne odprem.. Večja težava je če jo mama. Sem pa pridna pri tem, da ko rečem samo eno tablico je zadnje čase samo ena tablica.. Ko vzamem kekse in si jih čimveč nabašem v eno roko. Je to samo ena pest.. Pri oreščkih pa je čisto drugače imam jih poleg računalnika in skoz samo jem.. Bi si tud tu mogla omislit neko mero..
    (Čeprav naj poudarim da ni bilo vedno tako. Včasih sem lahko rekla 10x stop pa ni zaleglo..). Zdaj pa se mi sladkor prav dvigne in ne morem več.. Slanega pa že dolgo nemaram preveč.. Razen smokijev in kokic :P

    OdgovoriIzbriši