torek, 18. marec 2014

Vstavi plesni naslov po želji (2)

Ne, včasih mi naslovi res ne gredo dobro od rok (ali pa se mi samo ne da preveč razmišljati - kot na primer tokrat). Danes sem šla preverit, kdaj se začne nova sezona So you think you can dance, ker bi mi spet sedlo malo gledati ples. Izvedela sem samo to, da se še ne ve, kdaj se začne. Na žalost. In potem si nisem mogla kaj, da se ne bi spet spravila gledat koreografij iz preteklih sezon, ki so me najbolj navdušile. Eno sem delila tudi tukaj. Če bi me kdo vprašal, katera mi je najboljša od najboljših, mu najbrž ne bi mogla dati odgovora, ker bi bila odločitev zelo težka. 

Če bi me to kdo vprašal pred zadnjo sezono ... Ker zadnja sezona je sprodicirala točko, ki (po mojem mnenju, seveda) ne pusti nobene dileme, katera je najboljša. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar