torek, 4. marec 2014

Včasih si želim, da bi se rodila kakšnih štirideset let prej

A zakaj? Tega pa ne povem ...

No, seveda tega ne mislim resno, kako bi pa to izpadlo, če res ne bi povedala in bi bil potem naslov daljši kot objava (sicer to z dolžino sploh ni bistvenega pomena, tako da bi to lahko konec koncev tudi vrgla ven, ampak ne bom - če sem že natipkala, naj pa ostane)? 

Torej, zakaj si včasih želim, da bi se rodila kakšnih štirideset let prej? Ker se mi zdi, da je bilo včasih lažje. No, ne nujno lažje, vsekakor pa dosti enostavneje. Ali pa niti to ne in imam samo jaz v glavi neko izkrivljeno predstavo. No, Tamck, zdaj pa nehaj nakladat in raje preidi k stvari:


  • Če bi se rodila štirideset let prej, me ne bi z vseh strani bombardirali, kako moram jesti, seksati, vzgajati otroke in še kaj, da bom dobro živela, ampak bi vse to znala že brez tega. No, saj znam tudi zdaj (razen vzgajati otroke, ker pač še nisva tam), čeprav me z enega vogala prepričujejo, da sem morilka, ker jem meso, na drugem mi ponujajo nasvete, kako postati boginja seksa, na tretjem pa se tepeta dve ženski, ki pač nimata enakega mnenja o dojenju v javnosti ali, bog ne daj, cepljenju.

  • Če bi se rodila štirideset let prej, ljudje od mene ne bi pričakovali, da sem dosegljiva štiriindvajset ur na dan, in me ne bi grdo gledali, če se jim ne bi oglasila, še preden telefon sploh zazvoni. Pustimo ob strani, da verjetno niti ne bi vedela, kaj je to telefon (če bi se pač rodila tam, kjer sem se). 

  • Če bi se rodila štirideset let prej, bi stvari, ki se jih zmeniš, veljale do izvedbe ali preklica. Ne bi bilo petnajstkratnega preverjanja, ali še velja, a se res dobimo, a se dobimo, tudi če bo oblačno itd. (Takšno logiko sem gojila že pred kakšnimi dvajsetimi leti (kar se sliši grozno, ker halo, pred dvajsetimi leti, a sem takrat sploh že teptala tole našo zemljo?), v prvem razredu, ko so napovedali naravoslovni dan za 18. oktober (ne, nimam pojma, a je bil res 18. oktober) in je zame to pač veljalo, pa čeprav se po tistem, ko so to povedali, o tem ni več govorilo. In potem sem 18. oktobra prišla v šolo brez knjig, pripravljena za naravoslovni dan, ki ga seveda ni bilo.)

  • Če bi se rodila štirideset let prej, potem pač tudi ne bi pisala bloga, ker niti ne bi vedela, kaj to je. Oziroma niti ne bi vedela, da kaj takega sploh obstaja (ker seveda ne bi obstajalo). Mogoče bi pisala dnevnik in ga potem naglas prebirala pod vaško lipo (ok, bodimo realni, tega seveda ne bi počela). In to tudi pomeni, da me ne bi mogli brati, lahko pa bi stali pod tisto lipo in me poslušali. Samo me ne bi, ker me ne bi poznali. Razen nekaterih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar