četrtek, 18. december 2014

Babje druženje

Babja druženja so vedno fajn, če s(m)o na kupu ta prave babe. (Besedo babe tu uporabljam v zelo ljubkovalnem pomenu, da ne bo pomote). O babjem druženju ponavadi govorim v kontekstu srečevanja s sošolkami s faksa, čeprav je tudi vsako drugo druženje s prijateljicami in kolegicami seveda babje druženje. Ampak danes mislim na tisto prvo. Že pred časom sem ugotavljala, kako zanimivo je primerjati babje čvekarije nekoč in danes.

In zdaj, skoraj dve leti in pol kasneje, je to spet zanimivo, saj so spremembe še večje - dve sva poročeni, ena ima že otroka, ena druga je bila medtem v Švici, kakšna je dobila ali zamenjala kakšno službo in podobno. Življenje se odvija vsaki v svojo smer in vedno redkeje nam uspe biti vsem na kupu. Seveda so tudi tista manjša druženja luštna in fajn, ampak vseeno je lepo, ko se nam uspe zbrati vsem naenkrat. Včasih nam uspe za kakšen rojstni dan, ampak tudi takrat na žalost pogosto kakšna manjka.

Se nam bo pa letos že tretjič zapored uspelo dobiti na prednovoletnem babjem druženju, ki smo ga (oziroma sem ga vsaj jaz v pobudnem mejlu) razglasile že za tradicionalno. In niti za sekundo ne dvomim, da se ne bomo imele tako fajn, kot smo se imele lani ali predlani. 

In malo me daje firbec, kako jim bo všeč letošnja malenkost, ki sem jim jo pripravila. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar