četrtek, 21. avgust 2014

Kako izboljšati kramljalske sposobnosti?

So ljudje, ki obvladajo kramljanje. In s(m)o ljudje, ki ga ne. Nekateri lahko kramljajo s komerkoli, kjerkoli in o čemerkoli. Nekaterim pa nam to ni dano. Pa bi raje videla, da bi mi bilo. Ker bi se tako izognila vsem tistim neprijetnim situacijam, ko je edina stvar, ki mi kot odziv ali odgovor v kakšni debati pade na pamet, "mhm", "ja", "zanimivo" ali kakšna podobna bedna beseda. Ampak enostavno ne gre.

Vir

Prav občudujem ljudi, ki jim gre. In jih včasih zavestno poslušam, kako oni to počnejo, da bi se od njih morebiti kaj naučila. Pa se do zdaj še nisem kaj dosti. In včasih se prav trudim, da bi iz sebe spravila kaj več kot samo tisti brezvezni "aha", pa pogosto nimam neke pametne ideje, kaj bi mu lahko sledilo. Zato tudi v službi najraje vidim, če se lahko z dvigalom peljem sama. Ali pa pač s kom, s katerim imam vzpostavljen "boljši" odnos kot samo "živjo", ko se srečamo na hodniku. Ker sicer pride ali do tiste neprijetne tišine, ko vsak zre nekam predse ali pa iz žepa povleče telefon, da ne bi bilo treba česa reči, ali pa do kramljanja, ki mi, če še niste uganili, pač ne gre. 

In potem pride do situacije, ko pred dvigalom stojiš s sodelavcem iz sosednjega prostora, ki sodi v kategorijo "živjo", če pa že govoriš z njim, je pogovor delovne narave. Seveda pričakuješ, da boš dvigalo dočakal v tišini in da bo tako minila tudi cela pot do pritličja, pa te preseneti in začne kramljati. Kaj? Na to res nisem bila pripravljena, ampak mi je vseeno uspelo izustiti nekaj brezveznih stvari in tako je minila pot do pritličja. Če bi šla potem še v isto smer iz hiše, bi mi bilo po moje že preveč.

Pri vsem skupaj pa mi je precej zanimivo to, da sem sicer zelo družaben človek. Rada sem v družbi in rada se pogovarjam (čeprav so pogosti tudi dnevi, ko dosti raje poslušam, kot govorim). Ne maram pa kramljanja - najbrž tudi zato, ker mi ne gre. Ali pa vse svoje "pogovarjalne" sposobnosti izrabim v družbi družine in prijateljev, da mi za kramljanje "zmanjka moči". Kdo bi vedel. 

Vem pa, da se bom še naprej trudila, da bi mi kramljanje steklo. Že zato, ker bo potem lažje predvsem meni. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar