sreda, 21. maj 2014

Šmarna je popularna

Zdi se mi, da zadnje čase vsi hodijo na Šmarno goro. Fejsbuk še nikoli ni bil tako zelo preplavljen s fotkami s Šmarne gore, kot je zadnjih nekaj mesecev. Ne vem, mogoče prej ljudje res niso toliko hodili gor ali pa tega pač samo niso razglašali na družbenih omrežjih. 


Ne me narobe razumeti, nikakor nimam nič proti temu, da ljudje hodijo na Šmarno goro. Sploh pa nič v primerjavi s tistim za moje pojme obupnim poimenovanjem tega hriba, ki ga na tem mestu raje ne bi zapisala, saj se mu prsti upirajo, in pri katerem me vedno znova prime, da bi njegovemu izjavitelju zlila za vrat vedro ledeno mrzle vode, pa sploh nima veze, ali je to moj mož ali zelo dobra prijateljica. Proti temu, da ljudje hodijo gor, pa res nimam nič. Ne vem, tale Šmarna se mi zdi svojevrsten fenomen. In zanimivo mi je, kaj vse srečaš gor - zdi se mi, da ne glede na to, kako si oblečen in obut, nisi nikoli oblečen in obut "preslabo" ali "predobro", ker se bo vedno pojavil nekdo, ki bo oblečen in obut "slabše" ali "bolje" kot ti - na primer v gumijastih škornjih. 

In preden se kdo oglasi, priznam, da sem bila tudi sama maja že trikrat gor. In seveda bi redno hodila gor, če bi bil to moj hišni hrib. Ampak če imam na izbiro Šmarno goro ali kakšen drug hrib, bom vedno izbrala drug hrib. Ker je Šmarna zame enostavno preveč obljudena. Seveda vem, da število ljudi, ki so bili gor danes v istem času kot me, za Šmarno goro sploh ni tako zelo visoko. Ampak zame je pet ljudi poleg mene na vrhu nekega hriba že gužva in po teh kriterijih bi bila na Šmarni gužva skoraj vedno.

Nič ne rečem, je fajn za rekreacijo, ampak nekih hudih hribovskih užitkov pa meni ne da. Za kaj takega je treba iti drugam.

In tale objava je spet ena tistih, ki so povsem odtavale iz začrtane smeri in za katere nisem prepričana, ali so mi res všeč v taki obliki, kot se zapišejo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar