petek, 16. maj 2014

Državna volilna komisija ne uporablja rodilnik

Vem, da marsikdo misli, da lektorji vedno in povsod samo iščemo napake, ampak to seveda ni res. Ja, to je moja služba, ampak ni pa moj hobi v prostem času početi istih stvari, kot jih počnem v službi. In tudi sicer nimam pretirane navade kar po dolgem in počez bentit čez vsako manjkajočo vejico, izpuščeno črko ali napačno rabo predloga.

Ampak določene stvari me pa vseeno razjezijo in se mi zdi, da ni okej, če se na njih ne opozarja. Tako sem na primer trdno prepričana, da bi morala biti besedila, ki jih naokoli pošilja na primer Državna volilna komisija, v tem primeru torej pošta, ki je ali še bo v teh dneh dosegla prav vsakega volilnega upravičenca, jezikovno brezhibna. Pa na žalost niso.


1 komentar:

  1. auč.
    (in všeč mi je naslov. če sem koga kdaj popravila, ker ni uporabil rodilnika in me sploh ni razumel, kaj mu hočem dopovedat in kako je prav... včasih res nisem znala razložit, potem pa sem ugotovila, da je to najboljši primer. pač ne uporabljaš rodilnik.)

    OdgovoriIzbriši