petek, 3. februar 2012

Ojoj, mraz bo. In snežilo bo! Reši se, kdor se more!

Gledam 24 ur in ne vem, ali se zajebavajo ali mislijo totalno resno. Razumem, da poudarjajo, da bo burja noro pihala in da na to opozorijo. Nič narobe s tem. Potem pa začnejo razlagati, da bo mraz. Da bo zjutraj tudi do -20 stopinj. Pa ne samo to, tudi sneg bo padal!!! Ojoj, le kaj se dogaja, od kdaj pa pri nas še pada sneg? 

Razumela bi, če bi to tako senzacionalistično in vneto poročali sredi avgusta, vsi zaviti v šale in oblečeni v puhovke za v Sibirijo. Ampak, ljudje božji, ZIMA JE! 3. februarja smo. Pa menda ja ne mislite, da bi moralo biti zunaj 35 stopinj?! Ja, tudi mene zebe, tudi meni gre veter totalno na živce in me začne boleti glava, ko samo pomislim, da bo treba dvigniti svojo rit iz postelje in iti ven, na veter, ki ga slišim skozi zaprta okna in še skozi čepke za ušesa bi ga, če bi jih imela. Ampak razumem, da je zima. In še vedno sem med tistimi, ki zagovarjajo mrzle zime.

Razvadili smo se, to je. December je bil depresiven. Januar sicer ni bil, vendar še vedno (tam nekje do zadnjega tedna) ni bil nič kaj preveč zimski. Lanska zima ni bila ravno topla. Pa se nis(m)o tako pritoževali kot letos. Pa zime na Gorenjskem, tam nekje v srednji šoli, ko sem imela Ljubljano še za ogromnega bavbava in na noben način nisem hotela tja sem. Ja, tudi po -20 je bilo kdaj. Pa mogoče še kakšno stopinjo manj. Ja, pa tudi sneg smo imeli. Veliko njega. Pa na 24 ur nikoli niso tako senzacionalistično poročali o tem.

Kam smo prišli ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar