torek, 3. junij 2014

DM tek in prva ocena novih superg

Prvi del naslova je sicer že malo star, pa vseeno. Sem imela namen napisati besedo ali dvanajst o DM teku, pa sem se potem že skoraj premislila, pa sem v komentarju včerajšnje objave dobila vprašanje, ali bom napisala kakšno poročilo, tako da si potem nisem premislila čisto do konca.

Najtežji del dneva je bil seveda zjutraj - ob 6.20, ko me je iz slabega spanja vrgla budilka. Ampak je seveda šlo. Potem pa zajtrk, po zajtrku pa proti Tivoliju in s fajn babjo družbo v fajn babjo družbo. Do desetih, ko je startala prva skupina, so ličnice že kar bolele od smejanja.


Okoli 10.15 se je iz roza štale pognala skupina tekačic v modrih majčkah, v kateri sva bili tudi midve z mami (mami sicer na šverc, ker naj bi bila v temno modri štali, pa kaj potem). Nekaj časa sva tekli skupaj, nato pa je sredi klanca mami pobegnila naprej. S tekom v klanec se pač še nisem ravno spoprijateljila, ker v okolici bajte tudi nimam možnosti za prijateljevanje z njim. Tako sva šli vsaka po svoje, vsaka s svojim tempom, vsaka s svojimi mislimi v glavi. Seveda je bilo hrupno, kakšno pa naj bo, če je na kupu toliko bab? Sem in tja me je množica malo poživcirala oziroma me je poživciralo nespoštovanje tekaškega bontona, ampak si vseeno nisem pustila, da bi mi to prišlo preveč do živega.

V cilj 5,5-kilometrske proge sem pritekla s časom 42:41. Seveda bi bilo lahko bolje, ampak lahko bi bilo tudi dosti slabše. Glede na to, da je bilo kar precej klanca, sem zelo zadovoljna. Makaroni po teku so bili definitivno zasluženi.

Sicer pa je DM tek luštna izkušnja, čisto drugačna kot na primer Vzajemnin nočni tek. Predvsem ne gre toliko za resno tekaško prireditev, ampak za prireditev z močno humanitarno noto. Za prireditev, na kateri se srečajo res prav vse generacije. En kup žensk, vsaka s svojo zgodbo in svojimi cilji. Množične prireditve na splošno sicer niso stvar, ki mi je blizu in v kateri bi blazno uživala, ampak DM tek mi je vseeno všeč. In drugo leto grem spet.



Za konec pa še prva ocena novih superg, ki mi jih je danes dopoldne celo uspelo preizkusiti. Občutek v njih je fajn, podpora stopalnega loka se dobro čuti. Navaditi se bom morala edino na to, da so nekoliko trše kot adidaske, ampak to ne bi smel bit noben problem. Prvi vtis je dober. Sicer pa pri taki ceni niti ne bi sprejela česa drugega. O prvem teku v njih pa vseeno raje ne bi.

4 komentarji:

  1. Lepo slišat, da sta šli skupaj z mamo teči :) Moja mi tudi občasno "tečnari" kdaj jo bom začela trenirat, ker bi rada pretekla vsaj 5 km. Mogoče bi bil ravno DM tek za naju, če bo pridno trenirala, ker sem že od večih slišala, da je fajn, ker ni tako tekmovalno usmerjeno kot druge tekaške prireditve. Ona bi rada samo sebi dokazala, da zmore, ne pa postavljala nekih rekordov :)

    Hehe lepo, da si nisi dokončno premislila in si napisala nekaj od DM teku. Jah cena superg res ni ravno najnižja, ampak vseeno se mi zdi, da je boljše privarčevat pri oblačilih kot pa obutvi, sploh pri teku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja mami je, kar se tiče miganja, tako pridna, da bom v njenih letih srečna že, če bom migala pol toliko kot ona. Me je pa blazno presenetilo, ko je rekla, da bi tudi ona šla na DM tek, ker ona pa gužvo in množice še dosti slabše prenaša kot jaz - oziroma se ji še dosti bolj upirajo. Za tvojo mami bi bil pa, sploh glede na to, kar si napisala, po moje idealen, ker res ni tak poudarek na tekmovalnosti (čeprav najdeš tudi kakšne, za katere bi že skoraj mislil, da tečejo LM :)), ampak bolj na druženju in dobrodelnosti.

      Pri supergah je pa tako, da jaz ful zvračam nogo navznoter pri teku in rabim podporo na notranji strani superge, kar pa takoj pomeni par deset evrov višjo ceno. Se mi zdi, da je, sploh če imaš namen redno teči, kar smiselno odštet kakšen evro več za superge, ker že samo s tem lahko malo zmanjšaš možnost kakšne poškodbe ...

      Izbriši
    2. Koliko pa je stara, če ne preveč sprašujem? Kako se ji je zdelo, je bila zadovoljna?

      Glede superg se 100% strinjam in je veliko boljše, da varčuješ pri oblačilih, ker ni tako tvegano za zdravje kot pa pri obutvi. Se mi pa zdi, da skorajda vsi boljši tekaški supergi so od 100€ navzgor. Aja pa še to, sem brala na nekem forumu, da je ena tekla s navadnimi športnimi copati in so jo gležnji, meča in kolena bolela, vendar na eni nogi npr. gležnji, na drugi pa meča in kolena ter potem ko je menjala obutev, teh bolečin ni bilo več. Je rekla, da je prav imela srečo, da je dovolj hitro ugotovila, da je obutev kriva za to in tako ni prišlo do kakšne resnejše poškodbe.

      Izbriši
    3. 52, pa je v boljši formi kot večina punc moje starosti. Tek ji je bil pa fajn, je bila zadovoljna. Pa za gužvo je tudi rekla, da je ni pretirano motila.

      Izbriši