ponedeljek, 8. september 2014

Očalarske tegobe

Pred približno letom dni, kakšen dan gor ali dol, sem postala očalarka. Saj ne da sem se kaj dosti pritoževala (denarnica se je bolj), sem pa vseeno kar hitro začela spoznavati težav(ic)e, ki jih prinašata ti dve stekelci čez oči. Tako vam spodaj predstavljam enoletna spoznanja o teh težav(ic)ah.





  • Umazanost. Saj ne vem, ali imajo težave s tem vsi očalarji, ampak mene prav vsaka pikica umazanije v vidnem polju spravi ob živce. In potem drgnem in drgnem stekla in po možnosti vse skupaj še bolj razpacam. In če sem včasih mislila, da so majice dobro sredstvo za čiščenje očal, sem v zadnjem letu spoznala, da še zdaleč ni tako. 

  • Športanje. Obstajajo tudi leče, vem, ampak se  mi še ni uspelo spraviti na pregled. Očala te pri športu pač ovirajo. Že res, da nimam tako zelo visoke dioptrije in jih lahko pustim doma, ko grem na primer teč, ampak občutek brez očal ni ravno najboljši. Kolesarjenje je pa sploh nadležno, saj se vse prevečkrat zgodi, da mi za očala prileti kakšna mušica in me živcira.

  • Ležanje na boku. Seveda ne, ko greš spat. Na primer zvečer, ko se uležeš na kavč, da boš pogledal kakšen film na televiziji. Najti položaj, v katerem dobro vidiš televizijo, poleg tega pa ti je še udobno, je skoraj nemogoče najti. In ko ga enkrat najdeš, je bolje, da se ne premikaš, sicer moraš iskanje začeti znova.

  • Rošenje. Saj veste tisto, ko si pozimi zunaj, potem pa prideš v topel prostor in kar naenkrat ničesar ne vidiš, saj ti na oči dobesedno pade megla. In potem čakaš, da se stekla blagovolijo odrositi, da lahko normalno živiš naprej. Ali pa jih za ta čas pač snameš in spet čakaš isto stvar.

  • Sončna očala. Jok, brate, odpade. Seveda obstajajo tudi sončna očala z dioptrijo, ampak so draga. Kakšna sončna očala sicer lahko celo nosiš čez korekcijska očala in morda niti ne izpade tako zelo smešno (tudi sama celo imam ena taka), vendar se potem hitro pojavi problem iz prve alineje, saj se stekla drgnejo druga ob drugo. Poleg tega pa si nekako ne predstavljam, da bi se na primer tako vozila s kolesom ali pa marširala po vrhu kakšnega hriba.

  • Dež. Če imaš dežnik, vse lepo in prav. Če ga nimaš - no, saj veste, kako vidiš skozi šipo v avtu, ko dežuje, pa nimaš vklopljenih brisalcev. In ko se po možnosti poleg tega očala še začnejo rositi ... Ja, saj si lahko predstavljate.

S kakšnimi tegobami pa se srečujete drugi očalarji?

Ni komentarjev:

Objavite komentar