sreda, 17. september 2014

Ne skrivajo se za vsako odločitvijo skriti razlogi

Ko sem se pred skoraj dvema letoma in pol odločila, da neham kaditi, me je marsikdo vprašal, če sem noseča. Ker je to seveda edini razlog, zakaj se 24-letna bejba odloči, da neha kadit. (Me zanima, kaj ljudje ob taki priložnosti vprašajo tipe).

In ko sva ravno nekje tak čas oziroma malo prej z Urošem povedala, da se bova poročila, so ljudje spet začeli spraševati, če sem mar noseča. Ker je to seveda edini razlog, zakaj bi se 24-letna bejba in poba odločila za poroko.

Ampak večinoma je razlog veliko preprostejši kot to in nekaj narediš zato, ker si to pač želiš in se tako pač odločiš.

In preden bi kdo vse skupaj narobe razumel - ne, nisem noseča, gre samo za preblisk nekega sredinega večera.

2 komentarja:

  1. A hočeš povedat, da si noseča? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne :) Sem za vsak slučaj dala spodaj še opombo, da ne bo še kakšnih nesporazumov :)

      Izbriši