sreda, 22. december 2010

Obožujem/ne prenesem

Vsak človek ima stvari, ki jih obožuje, in stvari, ki jih ne prenese. Tule so moje :)


Obožujem:
  • vonj po praženi čebuli
  • dobro kosilo, pospremljeno s kozarcem vina
  • skrivnostna jutra
  • nočne sprehode
  • frazeologijo
  • mehko posteljnino
  • dobro (!) kavo
  • hojo po suhem listju in ledu
  • škripanje snega pod nogami
  • prasketanje ognja
  • velike mačke
  • packanje
  • vroč tuš in zarošeno kopalnico
  • likanje
  • udobno spodnje perilo
  • fotografiranje
  • šumenje valov
  • zasneženo pokrajino
  • toplo deko
  • zgovorne poglede
  • črni humor
  • poezijo
  • psihološke trilerje
  • dober hokej
  • Uroša :*


Ne prenesem:
  • oliv (!)
  • umazane kuhinje
  • vlažnega mraza
  • mlahavega stiska roke
  • zamujanja
  • brisanja prahu
  • vsiljivosti
  • toplega piva
  • Hruške
  • zajedljivosti
  • PMS-ja
  • polovičarstva
  • nedržanja dogovorov

4 komentarji:

  1. a pod velike mačke spada tudi moj maček ali je to mišljeno bolj tigri in te velike mačke? :3

    OdgovoriIzbriši
  2. bl za tigre in podobno. ampak mam tvojga Hugota tud rada :)

    OdgovoriIzbriši
  3. nalašč prebiram še malo starejše zapise.. vsi so mi ZELO všeč, te bom rada prebirala še naprej!

    drugače pa kar nekaj podobnih točk se najde tudi na mojem seznamu stvari, ki jih obožujem, me drugim kosilo (ali večerja ali kar tako) ob kozarcu dobrega vina, vroč tuš (vedno bolj), psihološke trilerje, udobno perilo, zvok šumenja valov... <3

    olive sicer obožujem, nedržanje dogovorov pa mi dvigne (že tako rahlo povišan, no vsaj pred leti) pritisk ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala in me zelo veseli :)

    Mogoče bi bilo zanimivo spet sestavit en tak seznam - oziroma ga mogoče samo aktualiziati.

    OdgovoriIzbriši