četrtek, 21. november 2013

Včasih se splača pritožiti

Od polomije na pohištvenem sejmu sta minila že skoraj dva meseca in vse skupaj nama je že bolj ali manj ušlo iz glave. Vmes naju je na to spomnil edino en odgovor na najino pritožbo, ki naju je zelo presenetil. Sploh ne zaradi vsebine, ker je bila ta totalno predvidljiva (opravičilo, vse obravnavamo enako, starost ni pomembna, oglasite se v našem salonu), ampak že samo zaradi dejstva, da si je nekdo dejansko vzel čas in odgovoril.

No, po tistem odgovoru o vsem skupaj sploh nisva več razmišljala. Če sem čisto iskrena, tudi o vgradnih omarah ne prav intenzivno, z izjemo nekaj mojih pomislekov, ali ni mogoče zima malo neprimeren čas za tak poseg, če upoštevaš dejstvo, da bo treba podreti eno steno iz knaufa, ki pač ni postavljena ravno sredi stanovanja, in te malo skrbi, da bi to podiranje vplivalo na izolacijo. Tako je bilo vse do včeraj, dokler se ni zgodilo nekaj, česar ni pričakoval nihče od naju.

Uroša so klicali iz salona, ki ga je na pohištvenem sejmu predstavljala avšasta gospodična. Preden naju je takrat na hitro odpikala, si je uspela zapisati najine (Uroševe) kontaktne podatke - zabeležila naju je kot sejemski stranki in v primeru, da bi do konca novembra naročila vgradne omare pri njih, bi na podlagi tega dobila sejemski popust. Ker se konec novembra že hitro približuje, so si očitno vzeli nekaj časa in poklicali sejemske stranke, ki se (še) niso oglasile pri njih v salonu, da bi jih povprašali, ali imajo namen priti, in jih konec koncev še enkrat spomnili na popust. Uroš je kar po pravici povedal, da k njim nisva imela namena priti zaradi odnosa, ki sva ga doživela na sejmu. Gospodična na drugi strani telefona se je hitro postavila v tisto obrambno trgovsko držo, da je pač pomembna vsaka stranka in niso hoteli, da se kdo drug počuti zapostavljenega. Ampak gospodična je imela to (ne)srečo, da je tudi Uroš prodajalec in ji je hitro povedal, da to čisto razume, saj ima tudi on vsak dan stik s strankami, ampak da ve, da to ne pomeni, da lahko eno stranko enostavno odpikaš, ko pride druga. Potem se je gospodična začela močno opravičevati, sejemski popust nama je podaljšala do pomladi, poleg tega pa obljubila še dodatni popust zaradi nevšečnosti.

Česa takega res nisva pričakovala in sva bila res zelo prijetno presenečena. Poleg tega sva vesela, da so še taki, ki dejansko nekaj dajo na mnenje strank, njihovega mnenja ne ignorirajo in se potrudijo popraviti vtis, če je slab. Seveda bi bilo najbolje, da slabega vtisa sploh ne bi bilo, ampak včasih se vseeno zgodi tudi to.

2 komentarja:

  1. To je pa super slišat in kar presenetljivo, da še obstajajo takšni prodajalci :) Pa bosta dobila nove vgradne omare in to z dvojnim popustom ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. wow, to pa je res super. To se res malokrat zgodi (: Ampak glavno da se še.!

    OdgovoriIzbriši