torek, 18. december 2012

Ena od tistih napak, katere mi gredo najbolj na živce

(Verjetno mi ni treba razlagat, s kakšnim odporom sem zapisala naslov tega zapisa?) O ostalih napakah pa raje sploh ne bom ...


4 komentarji:

  1. Škodljivi vzorci iz preteklosti? :D

    S tem skrpucalom je narobe toliko stvari, da res ni smisla nadaljevat :D. In pol naj bi ljudje zaupali, da je nekdo sposoben odkrivanja škodljivih vzorcev iz preteklosti (karkoli so že to :P)

    Enkrat sem videl oglas v katerem iščejo čistilko, ki se je sposobna izražat v pravilni slovenščini ...
    Moja prva misel je bila, da verjetno iščejo žensko, ki bi namesto njih pisala oglase ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsakič ko pišem objavo na blog, se spomnim nate in se sprašujem koliko napak bi odkrila v njej ;)

    So pa stvari, ki gredo tudi meni na živce (npr napačna uporaba s in z, pol vikanje,...)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nič bat, ne iščem napak kar vsevprek :) Ampak v takih "reklamah" se mi zdijo pa malo nedopustne.

      (Pa oprosti, da ti odgovarjam šele zdaj, sem dobila na mail obevstilo, da si objavila komentar, ampak sem ga šele danes našla - med vsiljenimi komentarji. Nimam pojma, zakaj ga je vrglo tja)

      Izbriši
    2. Aja potem pa dobro ;) Ni problema, mogoče pa delujem sumljivo tvojemu računalniku ;))

      Izbriši