nedelja, 1. april 2012

Je*eni krči!

Že par let sem precej nagnjena k mišičnim krčem. Zato v četrtem letniku faksa nisem mogla nikoli odplavat normalno niti ene dolžine kravla in me je profesorica spraševala, kaj se grem. Pa sem ji povedala in mi je svetovala magnezij. In sem kupila magnezijeve šumečke in jih par dni pridno pila, potem pa nanje seveda pozabila. Pa je bilo nekaj časa vredu. No, sem pa tja me je kakšen zagrabil, ampak ni bilo panike. Do zdaj ...

Očitno so se krči spomnili, da me že dolgo niso obiskali v večjih količinah, in zdaj hočejo nadoknaditi izgubljeni čas. In me začnejo grabiti sredi noči. Ali pa zjutaj. Danes zjutraj me je tako hudo zagrabil, da se ga nisem mogla znebiti, dokler nisem v bolečini zlezla iz postelje in v stoje raztegnila noge. Ali pa me grabijo, ko so po par urah sedenja v službi odpravljam na avtobus. Ja, med hojo. Ne, ni fino.

Magnezijeve šumečke pridno stojijo na kuhinjskem pultu. Ker če so v predalu, nanje pozabim. In zelo upam, da bodo pomagale, ker postaja nadležno in moteče!

Ni komentarjev:

Objavite komentar