torek, 24. april 2012

Je pač tako

Je pač tako, da se je v odnosih (tako prijateljskih kot ljubezenskih in drugih) treba vedno prilagajati. In je pač tako, da se v veliki večini odnosov ena stran prilagaja bolj kot druga. In je pač tako, da se v nekaterih odnosih zdi skoraj samoumevno (pa ne meni, seveda), da bom jaz tista, ki se bo prilagodila. Ker je pač tako, da mora biti nekaj, kar je za druge težko in nesmiselno, zame lahko in smiselno. In je pač tako, da se jaz s tem nikakor ne strinjam. In je pač tako, da bom enkrat nehala biti tista, ki se v 90 odstotkih prilagaja. In bo pač tako, da ljudem na drugi strani ne bo prav in bodo mislili, da sem zajebana. In bo pač tako, da se zaradi tega ne bom sekirala. 

In je pač tako (čeprav nima prav nobene zveze z zgoraj napisanim), da imam dovolj tega, da mi ljudje polagajo besede v usta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar