ponedeljek, 25. januar 2016

Ko se končno dobro naspiš ...

Zdravo, sem Tamara in imam težave s spanjem. (Zdravo, Tamara!)

Se še spomnite, kakšne probleme imam s tem, da zaspim? Da se še malo dopolnim. Ne morem zaspati, če:
  • je v spalnici prevroče,
  • je v spalnici prehladno,
  • imam poln mehur,
  • so okoli mene zvoki, ki jih nisem navajena,
  • mi je neudobno (ja, tudi v postelji je lahko neudobno),
  • je presvetlo,
  • vprašajte mojega moža, sigurno vam bo znal povedati še kaj.

Včasih na to, kako hitro mi bo uspelo zaspati in kako bom spala, vplivajo tudi lunine mene. Sploh mlaj mi rad udari na spanje. (Polna luna pa na počutje.) 

In ko se tako mučim zaspat (tudi to, da sem noro zaspana in utrujena, mi ponavadi ne pomaga), je ura hitro ena, tiste ure spanja, ki prinesejo največ počitka, pa so že mimo in nobena količina spanja mi ne more nadomestiti njihove kvalitete. (Resnično ugotavljam, da še zdaleč ni vse v tem, koliko časa spiš, ampak veliko tudi v tem, kdaj zaspiš.)

Vir

Prejšnji teden me je dajalo pa še nekaj drugega. Zaspala sem že nekako (kadar me ni zeblo, da sem vlekla nase še deko), bujenje pa je bilo brutalno. Vsak dan (res vsak dan) me je budilka vrgla direktno iz sanj. To sovražim še bolj kot to, da mi toliko časa ne uspe zaspati. Ker sem potem še vse dopoldne čisto blesava. Včasih tudi ves dan. Ni fajn. Ne maram.

In tako je šlo ves teden. V noči na soboto še v kombinaciji poznega spanca (zaspati mi je uspelo ravno malo pred eno) in nečloveško zgodnje budilke ob 5.30. In sobotnih hribov. In potem še nedeljskih hribov. (V prihodnjih dneh malo pokukajte na Tamck v hribih, se bo dogajalo.)

Včeraj sem se z ogabno brutalnim glavobolom po popitem lekadolu ob devetih zvečer zvalila v posteljo. Aja, sem vam že povedala, da tudi ob hudih glavobolih ne morem zaspati? No, tokrat je bilo na srečo drugače in me je res hitro zmanjkalo. In spala sem tako dobro, kot že dolgo ne. (Da ne pozabim povedati - moj "nočni hobi" je tudi odojkanje, vsake toliko časa ga malo obnovim, da ga ne bi slučajno pozabila.) 

In se sama od sebe zbudila ob pol osmih zjutraj. (Jaz se ne zbujam sama od sebe ob pol osmih zjutraj.) Naspana. (Jaz se ne zbujam sama od sebe ob pol osmih naspana.) Čisto sem že pozabila, kako noro dober občutek je to. Upam, da ne pozabim spet. Ker bi bilo škoda ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar