ponedeljek, 15. oktober 2012

Bralni in filmski spomin? Sedi, cvek!

Ja, tako je to pri meni. Preberem knjigo, jo zapišem v zvezek z mojo evidentirano knjigožersko dejavnostjo in na njeno vsebino kaj hitro pozabim. In tako se mi dogaja, da sem pa tja ta zvezek odprem tudi zato, da bi malo prebrskala, kaj vse sem že brala. In skoraj za vsako drugo knjigo nimam pojma, kaj se v njej dogaja. Sem že razmišljala, da bi morala pri vsaki knjigi zapisati en stavek vsebine. Ali pa ključne točke. Pa tega ne počnem. Silly me. Enako je pri filmih. Pogledam, zapišem v zvezek z mojo evidentirano filmofilsko dejavnostjo in čez nekaj časa nimam pojma, o čem se kakšen film gre. In tako sem sposobna na polovici filma, ki ga gledam, ugotovit, da sem ga že gledala. Ja, been there done that. In nimam niti najmanjšega pojma, kako to popravit.

Ni komentarjev:

Objavite komentar