sreda, 6. junij 2012

PMS + polna luna = dizastr

Resno. No, ne morem reči, da tega ne vem že od nekdaj, ampak ta mesec je pa butnilo ven z vso možno močjo. Te dni v mesecu bi najraje imela nekje eno malo sobico z obalzinjenimi stenami, v kateri bi se lahko izživljala nad občutki, ki se nabirajo v meni. Resno. Ker sem v tistih dneh totalna bitch. Še najbolj do sebe. Ampak tega drugi seveda ne vidijo, ker se trudim čim bolj zadržati v sebi (ravno zato bi imela tisto sobico). Drugi vidijo tisto, kar pride do njih. In že tisto ni luštno. Na koncu dneva mi je seveda vedno totalno žal in potem se na veliko opravičujem Urošu (ponavadi pač ves ta moj lunin PMS pokasira on) in se še ene 5x zjokam, ker ne morem verjet, da sem spet dopustila, da sem bila taka bitch.

Biče bolje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar