četrtek, 1. marec 2012

Premalo prostora

V zadnjih nekaj dneh se je obseg moje knjižne zbirke povečal za dodatnih 12 knjig v skupni vrednosti malo manj kot 40 evrov (no, vredne so več, ampak mi je pač uspelo dobro prit skozi :)). In počasi se začenja kazat ena manjša težavica ... Kar naenkrat za vse te knjige skoraj ni več prostora. Če jih zdaj še lahko zbašem nekam, pa ne vem, kako dolgo jih bom še lahko, ker se moja knjižna zbirka že nekaj časa precej hitro širi. Za knjige mi pač nikoli ni bilo škoda denarja.


Ko sem se preselila k Urošu, mi je med drugim odstopil tudi spodnjo polico v eni precej globoki omari v dnevni sobi. Super, the best, sploh ni problema spravit vseh knjig noter, ker je omara res globoka in knjige lahko v njej stojijo v treh vrstah. No, danes je spodnja polica omare že precej polna ...
Tule notri dvanajstih novih pridobitev ni, prav tako ni tudi še nekaterih knjig. Ne, da tiste stvari, ki ležijo, postavim pokonci, ne pride v poštev. Zato iščem alternativne rešitve. Tako sem nekaj knjig pač postavila na polico nad mizo, da bo lahko pujs, ki pridno stoji zraven njih, malo razširil besedni zaklad.
V bistvu že razmišljam, kam bi lahko prestavila tistega pujsa, ker je še vedno nekaj knjig, ki trenutno nimajo svoje knjižne police in trenutno potrpežljivo ležijo na klubski mizici. Čeprav tudi če prestavim pujsa, ni šanse, da spravim gor še vse knjige brez gnezda.
Se že pridno razgledujem po dnevni sobi, kam bi se dalo zmontirat še kakšno knjižno polico. Veliko njih. Vem, da jih ta trenutek še ne rabim. Ampak vem tudi, da jih v prihodnosti še bom :) Itak bi že od nekdaj rada imela svojo mini knjižnico.

Ni komentarjev:

Objavite komentar