četrtek, 11. april 2013

Prvi letošnji tek

Z eno besedo? Končno! Res si nikoli ne bi mislila, da bom kdaj to rekla, ampak res sem pogrešala tek. Sploh zdaj, ko se je koledar vztrajno premikal naprej, vreme je bilo pa enostavno obupno in neprimerno za tek. Ampak kdor čaka, dokčaka. In tako je letošnja tekaška sezona odprta in počutim se super! Na fitnesu na stezi mi je tek dolgočasen. Zunaj je to čisto nekaj drugega, ker imaš različne podlage, okolje se spreminja, najpomembnejše pa je seveda to, da si na svežem zraku. Prav veselim se že naslednjih tekaških podvigov. In na letošnji deemov tek grem bolj pripravljena kot lani!


2 komentarja:

  1. O bravo! Otvoritev moje tekaške sezone pa še kar prestavljam :/ Ampak, kot sem že Evelini napisala, v soboto jo pa zares začnem, ko se malo faks umiri ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej sobota bo kmalu tuki :) Jst sem pa letos kar pridna, kar se teka tiče, sem že štirikrat tekla, pa danes germ spet :)

      Izbriši